Jak na reklamace?

Úvod Vše o nákupuJak na reklamace?
Před samotnou reklamací Vám doporučujeme nejprve napsat na náš reklamační email reklamace@techu.cz, na který většinou ihned odpovídáme. Stačí napsat jméno zboží a stručný popis závady, načež Vám odešleme email s dalšími informacemi a postupem.
Chcete-li zboží reklamovat, stačí zboží odeslat spolu s fakturou a vyplněným reklamačním formulářem (vzorový je ke stažení ZDE) na naši adresu: Techu.cz, Dvouletky 298/24, 100 00, Praha 10. V případě většího zboží ale doporučujeme kontaktovat nás před zasláním na emailu reklamace@techu.cz.
Až zboží s formulářem a fakturou obdržíme, zašleme Vám potvrzující email a reklamační protokol. Všechny reklamace se snažíme vyřídit co nejdříve (nejdéle do 30 dnů dle reklamačních podmínek). Berte ale prosím na vědomí, že většinu zboží posíláme do autorizovaných servisů nebo je vracíme přímo výrobci.
V případě zboží z USA a Japonska Vás proto prosíme o trpělivost.
Ve chvíli, kdy se nám opravné zboží vrátí zpět, neprodleně ho posíláme přímo Vám.
Copyright 2015 - 2021 © Techu.cz
TOPlist